David Guetta - She wolf dalszöveg magyarul lyric magyar

David Guette She wolf video


David Guetta She wolf magyar dalszöveg, dalszöveg magyarul, lyric magyar


David Guetta She wolf magyar A shot in the dark Egy lövés a sötétben
A past, lost in space Egy múlt, térben elveszve
Where do I start Hol kezdjem
The past, and the chase A múlt, és az üldözés
You hunted me down Levadásztál engem
Like a wolf, a predator Mint egy farkas, egy ragadozó
I felt like a deer in love lights Úgy éreztem magam, mint egy szarvas szerelem fényeiben

You loved me and I froze in time Szerettél és én megfagytam az időben
Hungry for that flesh of mine Húsomra éheztél
But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees De nem tudok vetekedni a lány farkassal, ki térdre kényszerített engem
What do you see in those yellow eyes Mit látsz azokban a sárga szemekben
Cause I'm falling to pieces Mert darabokra hullok

I'm falling to pieces x4

[beat break]

Did she lie in wait  Lesben állt a lány?
Was I bait to pull you in Csak egy csali voltam hogy kifogjon?
The thrill of the kill Az ölés izgalma
You feel, is a sin Mit érzel, bűn
I lay with the wolves, alone it seems A farkasokkal fekszem már, úgy tűnik egyedül
I thought I was part of you Azt hittem a részed vagyok

You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with a she wolf, who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces

I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces

[beat break]


----
a szöveg nagy része past simple/ egyszerű múltban íródott. (Már megtörtént és lezárult cselekmény a múltban)

Kivételek;
who has brought me to my knees - present perfect - múltban kezdődött de még mindíg tart vagy kihatással van a jelenre.

I'm falling to pieces - present continuous - jelenben folyamatosan zajló cselekmény, 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése