One Republic Something I need magyar

One republic something I need video

One Republic Something I need magyar dalszöveg / dalszöveg magyarul / lyric magyar fordítás
Angol lyric
Magyar szöveg
I had a dream the other night
About how we only get one life
Woke me up right after two
Stayed awake and stared at you
So I wouldn't lose my mind

And I had the week that came from hell
And yes I know that you can tell
But you're like the net under the ledge
But I go flying off the edge
You go flying off as well

And if you only die once I wanna die with
You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once I wanna die with you (you, you, you)

Last night I think I drank too much
Call it our temporary crutch
With broken words I tried to say
Honey don't you be afraid
If we got nothing we got us (Yeah)


I know that we're not the same
But I'm so damn glad that we made it
To this time, this time, now



If we only die once I wanna die with
If we only live once I wanna live with you

Arról álmodtam a minap
Hogy egy életünk van csak
Felriadtam rögtön kettő után
Ébren maradtam és rád bámultam
Hogy ne veszítsem el fejem

És pokoli egy hetem volt
Tudom te látod
De olyan vagy mit a háló a párkány alatt
De lerepülök a széléről
És te is repülsz velem

És ha csak egyszer halsz meg, veled halok meg
Mert van benned valami ami kell
Ebben a világban tele emberekkel, csak egyvalaki a halálom
És ha csak egyszer halunk meg, én veled akarok
(veled)

Múlt éjjel azt hiszem, túl sokat ittam
Nevezd ideiglenes mankónknak
Törött szavakkal próbáltam elmondani
Kedvesem, ne félj
Ha semmink sincs, akkor is itt vagyunk egymásnak

Tudom, nem vagynuk egyformák
De olyan boldog vagyok, hogy eljutottunk
Ez idáig, ez idáig, mostanáig

Ha csak egyszer halunk meg, én veled akarok
Ha csak egyszer élük, én veled akarok élni

one republic magyar magyarul

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése