Rihanna Stay magyar dalszöveg fordítás

Rihanna Stay video

Rihanna Stay magyarul / magyar lyric dalszöveg fordítás




All along it was a fever Végig egy láz volt (a kapcsolat)
A cold sweat hot-headed believer Egy hideg izzadt forró-fejű hívő
I threw my hands in the air I said show me something Az égbe dobtam kezeim és azt mondtam mutass valamit
He said, if you dare come a little closer Ő azt mondta; gyere közelebb ha mersz

Round and around and around and around we go Körbe és körbe megyünk
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know Ó, most mond meg, mostmár tudod

Not really sure how to feel about it Nem vagyok benne biztos, mit érezzek
Something in the way you move Valami abban ahogy mozogsz
Makes me feel like I can't live without you Arra késztet, hogy azt érezzem, nem tudok nélküled élni
It takes me all the way Elvisz az egész úton (~fellegekben járok tőled)
I want you to stay Azt akarom, hogy maradj
It's not much of a life you're living Nem valami nagy szám az élet amit élsz
It's not just something you take, it's given Ez nem valami amit elveszel, ez adott
Round and around and around and around we go Körbe körbe megyünk
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know Most mond meg, már tudod

Not really sure how to feel about it 
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay

Ohhh the reason I hold on Azért tartok ki,
Ohhh cause I need this hole gone Mert ennek a lyuknak el kell tűnnie
Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving Vicces, hogy te vagy a töröttszívű, de nekem van szükségem megmentésre
Cause when you never see the lights it's hard to know which one of us is caving Mert mikor soha nem látod a fényt, nehéz tudni hogy melyikünk is adja föl

Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay, stay
I want you to stay, ohhh

Rihanna What now dalszöveg magyarul<< Rihanna official website ; http://www.rihannanow.com/

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése