Steve Jobs leginspirálóbb beszéde



           "Az első; a pontok összekötése"

"Második; Szeretet 
és veszteség"                                       "Maradj éhes, maradj bolond"




"Az első; a pontok összekötése"
"…Ha soha nem estem volna ki a fősuliról, ha soha nem megyek be arra a kurzusra, talán egyik mai számítógép se rendelkezne ilyen gyönyörű kalligráfiával..."

" ...Csak bíznod kell benne, hogy valamikor a jövőben összekapcsolódnak a pontok és minden értemlet nyer. Muszáj hinned valamiben; végzet, akármi – valami ami arra késztet, hogy követsd a szíved és haladj előre, mégha le is kell térned a jól kitaposott ösvényről..."


"Második; Szeretet és veszteség"

"...Csak 20éves voltam, mikor szüleim garázsában Woz-zal megalapítottuk az Apple-t. Nagyon keményen dolgoztunk és csak 10 év alatt kettőnkből egy garázsban lett egy 2billió dolláros üzlet, több mint 4000 alkalmazottal.
Éppcsak betöltöttem  a 30at, mikor kirúgtak. Hogy rúghatnak ki a cégből, amit én indítottam?...

...így 30 évesen kint voltam az üzletből. És nagyon nyilvánosan. Felnőtt életem fókuszpontja megszűnt létezni a számomra, nagyon nehéz volt. Aztán lassan rájöttem, hogy még mindíg imádom amit csinálok. Eldöntöttem, újra megpróbálom..."


...Akkoriban még nem tudtam, de végül kiderült, hogy a kirugásom az Apple-től a legjobb dolog, ami életemben történt velem...
...A következő 5 évben egy új céget alapítottam a NeXT néven, egy másikat Pixar néven, és beleszerettem egy csodálatos nőbe, aki késöbb a feleségem lett...

...Az élet nagy részét a munka teszi ki, és az egyedüli út hogy kiteljesedjünk benne, az az hogyha úgy érezzük hogy egy nagyszerű dolgot hajtunk végre. Az egyedüli út hogy nagyszerű munkát csináljunk, az az ha szeretjük amit csinálunk....

...A harmadik; a halálról szól
...Az időd korlátozott, így ne úgy használd el, hogy mások életét éled.
Ne légy a dogma fogja, ami más emberek gondolatain alapszik. Ne hagyd hogy mások véleményeinek a zaja elnyomja a saját belső hangod...

...Maradj éhes, maradj bolond..."


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése