Tom Odell Another Love magyar dalszöveg

Tom Odell Another Love video

Tom Odell Another Love magyar dalszöveg fordítás / lyric magyarul / szöveg magyar angol

Angol lyric
Magyar szöveg
I wanna take you somewhere so you know I care
But it's so cold and I don't know where
I brought you daffodils in a pretty string
But they won't flower like they did last spring



And I wanna kiss you, make you feel alright
I'm just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love

But all my tears have been used up

On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up

And if somebody hurts you, I wanna fight
But my hands been broken, one too many times
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Words they always win, but I know I'll lose



And I'd sing a song, that'd be just ours
But I sang 'em all to another heart
And I wanna cry I wanna learn to love
But all my tears have been used up

El akarlak vinni valahova, hogy tudd, szeretlek

De olyan hideg van, s nem tudom merre
Nárciszokat vettem neked szép szalaggal
De nem virágoznak úgy, mint tavaly tavasszal

És megcsókolnálak, hogy boldoggá tegyelek
Túl fáradt vagyok, hogy megosszam estéimet
Sírni akarok, és szeretni

De elhasználtam könnyeim

Egy másik szerelmen, másik szerelmen
elhasználtam könnyeim
Egy másik szerelmen, másik szerelmen
elhasználtam könnyeim
Egy másik szerelmen, másik szerelmen
elhasználtam könnyeim

És ha valaki bánt téged, én harcolnék
De kezeim túl sokszor eltörték

 Úgyhogy használom a hangom, pimasz leszek
A szavak mindig győznek, de tudom én vesztek


És énekelnék egy dalt, ami csak a miénk
De elénekeltem mind, valaki más szívéért
És szeretnék sírni, meg akarok tanulni szeretni
De elhasználtam könnyeim







Tom Odell Another Love Zwett edit youtube;
  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése