The Wanted Glad you Came magyar

The Wanted Glad you Came video

The Wanted Glad you Came magyar dalszöveg fordítás / lyric magyarul

Angol lyric
Magyar szöveg

The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came

You cast a spell on me, spell on me
You hit me like the sky fell on me, fell on me
And I decided you look well on me, well on me
So let's go somewhere no one else can see, you and me

Turn the lights out now
Now I'll take you by the hand
Hand you another drink
Drink it if you can
Can you spend a little time,
Time is slipping away,
Away from us so stay,
Stay with me I can make,
Make you glad you came

Lenyugszik a Nap
Előbújnak a csillagok
És minden ami számít
Az a most és itt
A világom sose lesz már ugyanaz
Boldog vagyok, hogy eljöttél

Bűbájt bocsátasz rám
Megcsapsz, mintha az ég zuhant volna rám
És úgy döntök, jól mutatsz rajtam
Menjünk hát valahova, ahol senki se láthat meg minket

Kapcsold le a villanyt most
Elragadlak a kezednél fogva
Adok még egy italt
Idd meg ha megy
El tudsz tölteni egy kis időt
Az idő olyan gyorsan múlik
Hogy egymással legyünk
Maradj velem, mert én
El tudom érni, hogy örülj, eljöttél