Rudimental Powerless magyar


Rudimental Powerless ft. Becky Hill magyar dalszöveg fordítás / lyric magyarul





Angol lyric
Magyar szöveg
Bury my ghost
Start my glory days
Infiltrate my heart
And take the pain away
Took me time
To see through your eyes
Oh I’m not scared
My words are no lies

Powerless for your love, your love
Powerless for your love, your love

I need to be strong
But you have made me weak
I won’t do you wrong
‘Cause these feelings run deep
Where do we belong?
I know we’d search to find
‘Cause I’m powerless for your love
I think I’m losing my mind

And after it all
Would you still stand up and fight?
When you're hidden in darkness
Would you run towards the light?
Even though I’m alone
I can feel you here with me
I try to block you out
But you’re all I see

Powerless for your love, your love
Powerless for your love, your love


[Bridge:]
Tell me this time
You won’t let me go
With you my by side
I don’t feel alone
I've let go of my pride
Now I can call you my own


Eltemetem szellemem
Elkezdem fényes napjaim
Járd át szívem
És mulaszd el a fájdalmat
Időbe telt, hogy
Átlássak szemeiden
Nem félek
Szavaim nem hazugságok

Erőtlenül szerelmedért, szerelmedért
Erőtlenül szerelmedért, szerelmedért

Erősnek kell lennem
De gyengévé tettél
Nem ártanék neked
Mert ezek az érzések mélyen futnak
Hova tartozunk?
Tudom, kerestünk, hogy találjunk
Mert erőtlen vagyok szerelmedért
Azt hiszem, megbolondulok

És mindezek után
Még mindig felállnál, hogy harcolj?
Mikor elrejt a sötétség
Rohannál a fény felé?
Még ha egyedül is vagyok
Érezlek magam mellet
Próbállak kizárni
De csak téged látlak

Erőtlenül szerelmedért, szerelmedért
Erőtlenül szerelmedért, szerelmedért

Mondd, hogy ez alkalommal,
Nem engedsz el
Mikor mellettem vagy
Nem vagyok magányos
Elengedtem büszkeségem
Már magaménak tudhatlak