Shakira Empire magyar


Shakira Empire magyar dalszöveg fordítás lyric magyarul


Angol lyric
Magyar szöveg
Take off all of your skin
And brave when you are free
Shake off all of your sins
And give them to me
Close up, let me back in
I wanna be yours, wanna be your hero
And my heart beats


Like the empires of the world unite
We are alive
And the stars make love to the universe
You're my wildfire every single night
We are alive
And the stars make love to the universe
And you touch me
And I'm like and I'm like and I'm like
Hoooooo hoooooo
And I'm like hoooooo hoooooo
And I'm like hoooooo hoooooo
And I'm like hoooooo



I will follow you down wherever you go
I, I'm, baby, I'm bound to you and do you know?
Closer, pull me in tight
I wanna be yours, wanna be your hero
And my heart beats

I'm just gonna raise my head
Welcome to the final edge
And I'm gonna fall
I'm just gonna raise my head
And hold you close


Vesd le mind a bőröd
És erős légy mikor szabad vagy
Rázd le mind a bűneid
S add nekem
Zárj be, hagyd hogy kihátráljak
Tiéd akarok lenni, a te hősöd
S szívem dobban

Mintha a világ birodalmai egyesülnének
Életben vagyunk
S a csillagok szerelmeskednek az univerzummal
Te vagy a vadtüzem minden egyes éjjel
Életben vagyunk
S a csillagok szerelmeskednek az univerzummal
S megérintesz
És én meg, én meg, én meg
Óóó
Én meg azt mondom óóó


Követlek bárhova mész
Én, én kedvesem, én hozzád vagyok kötözve és tudod?
Közelebb, húzz magadhoz szorosan
Tiéd akarok lenni, a hősöd
S szívem dobban

Csak felemelem fejem
Üdvözöllek a végső sarokban
És el fogok esni
Csak felemelem majd fejem
S közel tartalak