Duke Dumont I Got U ft. Jax Jones


Duke Dumont - I Got U  ft. Jax Jones magyar dalszöveg fordítás lyric magyarul




Angol lyric
Magyar szöveg
Ask me what I did with my life
I spent it with you
If I lose my fame and fortune
(Really don't matter)
As long as I got you, baby

Clap your hands y'all it's alright [x3]
As long as I got you, baby
Clap your hands y'all it's alright [x3]
As long as I got you

As the years they pass us by
(Years they, years they, years they)
We stay young through each other's eyes
(Each other's eyes)
And no matter how old we get
It's okay, as long as I got you, baby


Kérdezd meg mit tettem életemmel
Veled töltöttem
Ha elvesztem hírnevem s pénzem
(igazán nem számít)
Míg az enyém vagy

Tapsoljatok, minden rendben
Míg te vagy nekem
Tapsoljatok, minden rendben
Míg te vagy nekem

Ahogy az évek elhaladtak melletünk
(az évek azok, az évek azok,)
Fiatalok maradunk egymás szemein át
(egymás szemei)
S nem számít milyen öregek leszünk
Rendben van, míg te vagy nekem