Mr Probz Waves


Mr Probz Waves magyar fordítás dalszöveg magyarul


Angol lyric
Magyar szöveg


My face above the water
My feet can't touch the ground,
Touch the ground, and it feels like
I can see the sands on the horizon
Everytime you are not around

I'm slowly drifting away (drifting away)
Wave after wave, wave after wave
I'm slowly drifting (drifting away)
And it feels like I'm drowning
Pulling against the stream
Pulling against the stream

I wish I could make it easy
Easy to love me, love me
But still I reach, to find a way
I'm stuck here in between
I'm looking for the right words to say


Arcom a víz fölött
Lábam nem éri el a talajt
A talajt, és olyan érzés
Mintha látnám a homokot a horizonton
Minden alkalommal, mikor nem vagy a közelben

Lassan elsodródom
Hullám után hullám
Lassan sodródom (elsodródom)
És olyan érzés mintha megfulladnék
Az áram ellen úszok
Az áram ellen úszok

Bár könnyűvé tudnám tenni
Hogy szeress, szeress engem
De még kinyúlok, hogy találjak egy utat
Itt ragadtam a kettő között
Keresem a helyes szavakat

waves magyar dalszöveg