amanda palmer in my mind


Amanda Palmer In My Mind magyar dalszöveg fordítás lyrics translate magyarul


Angol lyric
Magyar szöveg


In my mind
In a future five years from now
I'm one hundred and twenty pounds
And I never get hung over
Because I will be the picture of discipline
Never minding what state I'm in
And I will be someone I admire
And it's funny how I imagined
That I would be that person now
But it does not seem to have happened
Maybe I've just forgotten how to see
That I am not exactly the person that I thought I'd be

And in my mind
In the faraway here and now
I've become in control somehow
And I never lose my wallet
Because I will be the picture of of discipline
Never fucking up anything
And I'll be a good defensive driver
And it's funny how I imagined
That I would be that person now
But it does not seem to have happened
Maybe I've just forgotten how to see
That I'll never be the person that I thought I'd be

And in my mind
When I'm old I am beautiful
Planting tulips and vegetables
Which I will mindfully watch over
Not like me now
I'm so busy with everything
That I don't look at anything
But I'm sure I'll look when I am older
And it's funny how I imagined
That I could be that person now
But that's not what I want
But that's what I wanted
And I'd be giving up somehow
How strange to see
That I don't wanna be the person that I want to be

And in my mind
I imagine so many things
Things that aren't really happening
And when they put me in the ground
I'll start pounding the lid
Saying I haven't finished yet
I still have a tattoo to get
That says I'm living in the moment
And it's funny how I imagined
That I could win this, win this fight
But maybe it isn't all that funny
That I've been fighting all my life
But maybe I have to think it's funny
If I wanna live before I die
And maybe it's funniest of all
To think I'll die before I actually see
That I am exactly the person that I want to be

Fuck yes
I am exactly the person that I want to be



A fejemben
A jövőben öt év múlva
Százhúsz kiló vagyok
És soha nem leszek másnapos
Mert én leszek az önfegyelem mintaképe
Soha nem fog érdekelni milyen állapotban vagyok
És valaki olyan leszek,akire felnézek
És vicces,  ahogy elképzeltem
Hogy mostanra az az ember leszek
De úgy tűnik, hogy nem történt meg
Talán csak elfelejtettem látni
Hogy nem éppen az az ember vagyok, aki hittem, hogy leszek

És a fejemben
A távoli itt és mostban
Valahogy kontrolban vagyok
És soha nem vesztem el a pénztárcám
Mert az önfegyelem mintaképe vagyok
Soha nem b*szok el semmit
És jó és védekező vezető leszek
És vicces ahogy elképzeltem
Hogy az az ember leszek mostanra
De nem úgy tűnik, hogy megtörtént
Talán csak elfelejtettem látni
Hogy soha nem leszek az az ember, aki azt hittem, leszek

És a fejemben
Mikor öreg vagyok és gyönyörű
Tulipánokat és zöldségeket ültetek
Amiket gondosan őrizgetek
Nem úgy, amilyen most vagyok
Olyan elfoglalt vagyok mindennel
Nem nézek rá semmire
De biztos vagyok benne, hogy nézni fogok mikor öregebb leszek
És vicces ahogy elképzeltem
Hogy az az ember lehetnék most
De ez nem az amit akarok
De ez az amit akartam
És valahogy feladnám
Milyen fura látni
Hogy nem akarok az az ember lenni, aki lenni akarok

És a fejemben
Elképzelek annyi mindent
Dolgokat, amik nem történnek meg
És mikor a földbe tesznek
Elkezdem verni a fedőt
Azt mondva; még nem fejeztem be
Még van egy tetkó, amit meg kell csináltatnom
Ami azt mondja a pillanatnak élek
És vicces ahogy elképzeltem
Hogy megnyerhetném, megnyerhetném ezt a harcot
De talán egy kicsit se vicces
Hogy egész életemben harcoltam
De talán muszáj azt hinnem, hogy vicces
Ha szeretnék élni, mielőtt meghalok
És talán a legviccesebb azt hinni
Hogy meghalok mielőtt tényleg meglátom
Hogy pontosan az az ember vagyok aki lenni akarok

Fuck yes
Pontosan az az ember vagyok, aki lenni akarok