RÉMTÖRTÉNET kollégiumi lány éjjeli tánca a sötét folyosón...

Video: RÉMTÖRTÉNET kollégiumi lány éjjeli tánca a sötét folyosón...



Unokatestvérem nemrég idekötözött Indiából. Mikor amerikában utazgattunk, egy este rémtörténeteket mesélgettünk egymásnak, nevetve a különbségeken és hasonlóságokon az amerikai és indiai sztorik között. Megkérdeztem, átélt-e valaha valami természetfeletti dolgot. Szemei kitágutak ahogy az ablak felé fordult. Épp mikor kezdett zavaró lenni a csend, halkan megszólalt’ igen. Néhányat. Egy igen nyugtalanítót.
“mikor másodéves voltam a fősulin , egy csak-lány koleszban laktam. Sok barátom volt. Mind nagyon boldogok voltunk,hogy iskolában lehetünk, távol konzervatív szüleinktől. A kolesz nagyon  jó buli volt, de egy nagyon régi épületben laktunk. Csak a szobákban volt áram. Néha gyertyákat helyeztek az ablakok vonalában, ha volt valaki , aki figyelje, de általában ha elhagytad a szobákat, teljes sötétség várt rád. Megszokott volt, hogy felkeltettél valakit, ha éjjel el akartál menni a folyosó végén lévő wc-re . Mind gyerekesen féltünk a sötéttől

Egy éjjel ki kellet mennem a wc re. olyan hajnal 4 lehetett. Odamentem egy barátnőm ágyához, és megböködtem vállát. Abban a pillanatban felnyitotta szemét, hogy hozzáértem. Elnézést kértem,hogy felébresztettem, és megmondtam, hogy psiilnem kell. Rámmosolygott és kiugrott az ágyból. Végig ahogy mentünk a folyosón, csak nevetett és táncolt. Egyáltalán nem láttam őt, csak hallottam ahgy karkötői hangosan egymáshoz verődnek és bokaláncán halkan csilingelnek a kis harangok. Nagyon megnyugtató volt. Nevettem és lesasszéztam vele a folyosón, tul fáradtan ahhoz, hogy karjaimat vele lóbáljam. Semmit nem mondott nekem, de néha hallottam ahogy egyik kedvenc Bollywood számunkat dúdolja. Ugyanez történt a visszaúton is. Könnyedén  visszaaludtam


Elég későn ébredtem fel másnap reggel, férfiak hangjára a szobában. Körülvették barátnőm ágyát. Kipattantam az ágyból, felkészülve hogy megvégyjem őt, mikor rájöttem a kolesz adminisztrátorai voltak. Közelebb hajoltam. Barátnőm élettelen szemei ágyamra meredtek, ugyanazzal a  mosolylal száján. Öngyilkosság. Halálának beálltjának időpontja 11:30volt, majdnem 5 órával azelőtt,hogy felébresztettem”


My cousin recently moved here from Secunderabad, India. On a recent road trip exploring America, we were shootin' shit and exchanging ghost stories and laughing at similarities and differences between American ghost stories and Indian ghost stories when I asked her if she’s ever experienced anything supernatural. Her eyes widened as she averted her eyes to the window. Just when the silence was about to be too much for me, she softly responded “Yes. A few. One is troubling.”
“When I was a second year in college, I stayed at in an all-girl hostel [dorm]. I made many friends. We were all very happy to be in school away from our conservative parents. The hostel was so much fun, but it was a very very old building. Electricity was only put in the rooms. Sometimes, candles were placed along the windows if a watchman was present, but normally once you left the rooms, you were faced with complete darkness. It’s common to wake up someone if you needed to walk down to the restroom at the end of the hall. We all had a childish fear of being alone in the dark.
One night, I had to use the restroom. It was about 4am. I went to my friend’s bed and tapped her on the arm. She immediately opened her eyes as soon as I touched her. I apologized for bothering her, and told her I needed to pee. She smiled at me and hopped out of bed. All the way down the hallway, she laughed and danced. I could not see her at all, but her bangles clanked together loudly and the bells on her anklets jingled softly. It was very calming. I laughed and sashayed my hips down the hallway with her, too tired to match elaborate arm movements. She said nothing to me, though occasionally I heard her hum one of our favorite Bollywood songs. The same thing happened on our return. I fell back asleep easily.
I awoke fairly late the next morning to the sound of men in our room. They surrounded her bed. I bolted from my bed, prepared to protect my friend, when I realized they were administrators of the college. I peered over closer. My friend’s lifeless eyes were fixated on my bed; the same smile on her face. Suicide. Her time of death was 11:30pm, almost 5 hours before I woke her.”



nyelvtan, szavak
cousin - unokatestvér
recent, recently - nemrég, mostanában
childish - gyerekes
fear - félelem
restroom - wc
immediately - azonnal, rögtön
hallway- folyosó
occasionally - néha, időről-időre
awoke- felébredt
awake- ébren
wake up- felkel