Justin Timberlake TKO magyarul

Justin Timberlake video;

English lyrics
Magyar szöveg
Kill me with the coo-coochie-coochie-coo
She kill me with the coo-coochie-coochie-coo



Lights out, TKO

Baby, everyday you're training to get the gold
That's why your body's crazy
But you can't run from yourself,
That's where it's difficult

Girl I can see in your eyes
That there's something inside
That made you evil
Where did you go,
'cause it just ain't fair
Over here thinking 'bout the shit you say
Don't know why it gets to me

It cuts right on my eye, yeah it hurt, won't lie
Still can't see, think I saw you with another guy
Fair fight, knocked down, then I got over you
Can't fight no more, you knock me out
What am I supposed to do?

I don't understand it
Tell me how could you be so low

Been swinging after the bell and after all of the whistle blows
Tried to go below the belt, through my chest, perfect hit to the dome,

dammit babe
This ain't the girl I used to know
No, not anymore, TKO

I'm out for the count4
Yeah, girl, you knock me out
It's just a TKO
I'm out for the count
Yeah, girl, you knock me out
With a TKO
T-TKO

Baby, now I don't really know what we're fighting for
This rematch sex is amazing
But nobody wins if somebody's heart is swole
'Cause when I see you move like you got something inside that made you lethal
Where did you go, it just ain't fair
Over here thinking 'bout the shit you do
Don't know what I got to loose

Girl, see what you do
See what you do, girl?
You, you, you knock me right out



*Minden fordítás ZS L által.
Ölj meg a ’coo- coochie- coochie-coo’1- val
A lány megöl a ’coochie-coo- coochie-coo’- val

Lámpák leoltva, K.O2

Bébi, minden nap azért edzel, hogy megszerezd az aranyat
Ezért olyan őrülten jó a tested
De nem futhatsz magad elől
Itt a probléma

Te lány, én látom a szemeidben
Hogy valami van ott benn
Ami gonosszá tett
Hová mentél
Mert ez nem fer
Itt gondolkodom a hülyeségeken amiket mondtál
Nem tudom miért érdekel

Igen, sötét lesz tekintetem, igen fájt, nem fogok hazudni
Még most se látok, asszem egy másik pasival láttalak
Fer küzdelem, kiütve, aztán túltettem magam rajtad
Nem tudok tovább küzdeni, kiütöttél

Mégis mit kéne tennem?

Nem értem
Mondd, hogy alacsonyodhattál le ennyire
A csengőszó után is ütöttél és
Még a sípszó se érdekelt
Megpróbáltál övön alul ütni, át
A mellkasomon, tökéletes ütés a fejnek3
A fenébe is bébi
Ez nem az a lány, akit ismertem
Nem, már nem, K. O.

Kiütve fekszem
Igen, kiütöttél
Ennyi, K.O
Kiütve fekszem
Igen, kiütöttél
Egy K.O.-val


Nem igazán tudom, miért küzdünk

De ez a békülő sex nagyszerű
De senki se nyer, ha valaki szíve megnagyobbodott
Mer’ mikor látom, ahogy mozogsz
Valami van benned, ami halálos

Hová mentél, ez nem fer
Itt gondolkodom a hülyeségeidről

Nem tudom, mit veszíthetek

Látod, mit teszel
Látod, mit teszel te lány?
Kiütöttél




magyar dalszöveg fordítás


 <Tetszett a fordítás? Oszd meg, Like-old


extra magyar fordítás

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése