SWEDISH HOUSE MAFIA Don't you worry child magyar

SWEDISH HOUSE MAFIA Don't you worry child dalszöveg magyarul / lyric magyar fordítás


Angol lyric
Magyar szöveg

There was a time
I used to look into my father's eyes.
In a happy home
I was a king, I had a golden throne.
Those days are gone,
Now the memory's on the wall.
I hear the songs
From the places where I was born.

Upon a hill across a blue lake,
That's where I had my first heartbreak.
I still remember how it all changed.


My father said,
"Don't you worry, don't you worry, child.
See heaven's got a plan for you.
Don't you worry, don't you worry now."

There was a time
I met a girl of a different kind.
We ruled the world,
I thought I'd never lose her out of sight.
We were so young, I think of her now and then.
I still hear the songs reminding me of a friend.

Volt idő mikor
Gyakran apám szemeibe néztem
Egy boldog otthonban
Egy király voltam, arany trónnal
Azok a napok elmúltak
Az emlékek a falon lógnak
Hallok egy dalt
A helyekről, ahol születtem

Kék tavon túli hegytetőn
Ott törött össze szívem először
Még most is emlékszem, hogy változott meg minden

Apám azt mondta;
„Ne aggódj, ne aggódj gyermekem
Látod, a menny terveket szőtt neked
Ne aggódj, ne aggódj már”

Volt idő, mikor
Megismertem egy egyedi lányt
Miénk volt a világ
Úgy hittem, sose tévesztem szem elől
Olyan fiatalok voltunk, rá gondolok, aztán
Még mindig hallom a dalokat, mik egy barátra emlékeztetnek


swedish house mafia magyarul

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése