Shakira Rihanna Can't remember to forget magyar


Rihanna Shakira Can't remember to forget magyar dalszöveg forítás / lyric magyarul



Angol lyric
Magyar szöveg
I left a note on my bedpost
Said not to repeat yesterday's mistakes
What I tend to do when it comes to you
I see only the good, selective memory

The way he makes me feel yeah, gotta hold on me
I've never met someone so different
Oh here we go
He a part of me now, he a part of me
So where you go I follow, follow, follow

[Chorus 1]
Ohohohoh ohohohoh
I can't remember to forget you
Ohohohoh ohohohoh
I keep forgetting I should let you go
But when you look at me, the only memory,
is us kissing in the moonlight

[Verse 2: Rihanna]
I go back again
Fall off the train
Land in his bed
Repeat yesterday's mistakes
What I'm trying to say is not to forget
You see only the good, selective memory

The way he makes me feel like
The way he makes me feel
I never seemed to act so stupid
Oh here we go
He a part of me now, he a part of me

[Shakira]
So where he goes I follow, follow, follow, oh

[Bridge: Shakira]
I rob and I kill to keep him with me
I do anything for that boy
I'd give my last dime to hold him tonight
I do anything for that boy


Üzenetet hagytam az ágyamon
Azt mondtam, ne ismételjük meg a tegnap hibáit
Amit szokásom megtenni, ha rólad van szó
Csak  a jót látom, szelektív memória

Ahogy érzek miatta, igen, meg kell, hogy tarts
Soha nem találkoztam még valakivel, aki ennyire más
Ó, hát itt vagyunk megint
Ő már a részem, a részem
Oda megyek hát, ahova te, követlek, követlek


Ó
Elfelejtem, hogy el kell feledjelek
Ó
Folyton elfelejtem, hogy el kéne engedjelek
De mikor rám nézel, az egyetlen memória;
Mi ahogy csókolózunk a holdfény alatt

Visszamegyek megint
Leestem a vonatról
Bele az ő ágyába
Hogy megismételjem  a tegnap hibáit
Csak azt próbálom mondani, hogy nincs felejtés
Csak a jót látom, szelektív memória

Ahogy érzek miatta
Ahogy érzek miatta
Soha nem viselkedtem ilyen bután
Ó, hát itt vagyunk
Ő már a részem, a részem

Itt jön hát, követem, követem, követem , ó


Rabolok és gyilkolok, hogy megtartsam őt
Bármit megteszek azért  a fiúért
Utolsó aranyam is odaadnám, hogy karjaimban tarthassam ma éjjel
Bármit megtennék érte