Of Monsters And Men - Love Love Love magyar



Of Monsters And Men - Love Love Love magyar

Angol lyric
Magyar szöveg


Well, maybe I'm a crook for stealing your heart away
Yeah, maybe I'm a crook for not caring for it
Yeah, maybe I'm a bad, bad, bad, bad person
Well, baby, I know.

And these fingertips
Will never run through your skin
And those bright blue eyes
Can only meet mine across the room filled with people that are less important than you.

All 'cause you love, love, love
When you know I can't love
You love, love, love
When you know I can't love
You love, love, love
When you know I can't love you

So I think it's best we both forget before we dwell on it
The way you held me so tight
All through the night
'Til it was near morning

'Cause you love, love, love
When you know I can't love
You love, love, love
When you know I can't love
You love, love, love
When you know I can't love you

All 'cause you love, love, love
When you know I can't love
You love, love, love
When you know I can't love
You love, love, love
When you know I can't love you


Nos, lehet hogy csaló vagyok, hogy elloptam szíved
Igen, talán rossz vagyok hogy nem törődtem vele
Igen, talán egy gonosz, gonosz ember vagyok
Tudom bébi, tudom

És ezek az ujjhegyek
Soha nem érintik már bőröd
És azok a fényes kék szemek
Csak egy emberekkel teli szobán át kaphatják el tekintetem, és ők mind jelentéktelenek

Mindez mert szeretsz, szeretsz, szeretsz
Mikor tudod én nem szerethetek
Szeretsz, szeretsz
Mikor tudod, én nem tudok szeretni
Szeretsz
Mikor tudod, hogy én nem szerethetlek

Úgyhogy azt hiszem a legjobb az ha mindketten elfelejtjük
Ahogy erősen karjaidban tartottál
Egész éjeken át
Míg hajnal nem lett