Odett Be with you dalszöveg magyarul


Odett Be with you - Sziget 2016 Anthem dalszöveg magyarul lyric

Angol lyric
Magyar szöveg
Look at the sky the highest high
Believe you can touch
Not afraid to fly

Be the one is what you want
Dirty shoes running news
Hard to loose

Let it go nobody knows
We don’t care about tomorrow
Give me back the love you get
We on the sway road you never forget

It’s you you you
And me me me
All we need is love
to set us free

Be with you
You with me
All we need is time
to set us free

Shaking hats
Till we dance
Every red lips
Big sweet romance

Shut your eyes
Feel the lights
The magic happen
Don’t need to hide

It’s you you you
And me me me
All we need is love
to set us free

Be with you
You with me
All we need is time
to set us free

Nézz az égre, legmagasabb magas
Hidd el megérintheted
Nem félve a repüléstől

Légy az ki lenni akarsz
Koszos cipő, szaladó hírek
Nehéz veszteni

Engedd el senki se tudja
Nem érdekel a holnap
Add vissza a szeretetet mit kapsz
Ingoványos úton vagyunk, ne feledd

Ez te vagy, te
És én, én, én
Csak a szerelem kell
Hogy szabaddá tegyen

Veled lenni
Te velem
Csak idő kell
Hogy szabaddá tegyen

Sapkákat rázva
Míg táncolunk
Minden vörös ajak
Hatalmas édes románc

Hunyd be szemed
Érezd a fényeket
A varázslat itt van
Nem kell elbújni

Ez te vagy, te
És én, én, én
Csak a szerelem kell
Hogy szabaddá tegyen

Veled lenni
Te velem
Csak idő kell
Hogy szabaddá tegyen