Lady Gaga Applause magyar

Lady Gaga Applause video

Lady Gaga Applause magyar dalszöveg / lyric magyarul

Angol lyric
Magyar szöveg
I stand here waiting for you to bang the gong
To crash the critic saying, "Is it right or is it wrong?"
If only fame had an I.V., baby could I bear
Being away from you, I found the vein, put it in here

I live for the applause, applause, applause
I live for the applause-plause
Live for the applause-plause
Live for the way that you cheer and scream for me
The applause, applause, applause

Give me that thing that I love (I'll turn the lights on)


Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)

I've overheard your theory "nostalgia's for geeks"
I guess sir, if you say so, some of us just like to read
One second I'm a Koons, then suddenly the Koons is me
Pop culture was in art, now art's in pop culture in me

Itt állok, arra várva, hogy megüsd a gongot
Hogy összetörd a kritikust, aki azt mondja; „ rendben van, vagy helytelen?”
Csak lenne a hírnévnek vénás terápiája, kibírnám
Hogy távol vagyok tőled, megtaláltam a vénát, rakd be ide

A tapsviharért élek, tapsokért, tapsokért

Azért élek, ahogy értem éljenezel, kiáltozol


Add nekem azt a dolgot, amit imádok (kapcsold fel a fényeket)
Tedd fel a kezeid, érjenek össze, össze (tedd igazán hangossá)

Kihallottam a teóriád „nosztalgia a geek-eknek való”
Gondolom uram, ha úgy mondod, néhányunk csak szeret olvasni
Egyik pillanatban egy Koons vagyok, aztán hirtelen a Koons én vagyok*
Művészetben volt a Pop-kultúra, most a pop-kultúrában, bennem, van a művészet



* Jeff Koons művész - Lady Gagáról is készített egy szobrot, erre utal a dalszöveg sora

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése