Florence + The machine You've got the love magyarul

Florence + The machine You've got the love video

Florence + The machine You've got the love magyar dalszöveg fordítás / lyric magyarul


Angol lyric
Magyar szöveg
Sometimes I feel like throwing my hands up in the air
I know I can count on you
Sometimes I feel like saying "Lord I just don't care"
But you've got the love I need To see me through

Sometimes it seems that the going is just too rough
And things go wrong no matter what I do
Now and then it seems that life is just too much
But you've got the love I need to see me through

When food is gone you are my daily meal
When friends are gone I know my Saviour's love is real
You know it's real

Time after time I think "Oh Lord what's the use?"
Time after time I think it's just no good
'Cause sooner or later in life, the things you love you loose
But you got the love I need to see me through


Néha ahhoz van kedvem, hogy feldobjam az égbe kezem
Tudom; számíthatok rád
Néha csak azt akarom mondani „csak nem érdekel, uram”
De benned megvan a szerelem, amire szükségem van

Néha úgy tűnik a haladás csak túl nehéz
És a dolgok félresikerülnek, mindegy mit teszek
Néha úgy tűnik az élet csak túl sok
De benned megvan a szerelem, amire szükségem van

Mikor az étel elfogyott, te vagy a napi betevőm
Mikor nincsenek barátok, tudom Megmentőm szerelme igaz
Tudod, hogy igaz

Időről időre azt gondolom „mi az értelme, Uram?”
Időről időre azt gondolom semmi értelme
Mert előbb vagy utóbb minden, amit szeretsz, elvesztesz
De benned megvan a szerelem, amire szükségem van


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése